tisdag 2 mars 2010

Ett glas rödvin såhär mitt på dagen, det är vardagslyx, och helt okej. För det har jag bestämt, så länge man inte gör det varje dag eller ens en dag varje vecka. Det är till och med nyttigt tydligen :P

Jag försöker få undan en otroligt stor, jobbig och värkande finne i pannan. Men jag får nog helt enkelt kamma ner luggen idag, haha!

Ska in o hänga med Maccan som sagt, men också fika med en gammal vän. En gammal men viktig vän som haft en mycket stor del i mitt liv, och påverkat mig till att bli den jag är idag. Vi gled isär helt o hållet, på olika håll för ca 7 år sedan, och har sen dess setts några få sporadiska gånger. Senast vi träffades kändes mötet helt annorlunda på ett bra sätt. Det var lätt att umgås och babbla på om saker mellan himmel o jord. Han besöker inte Karlskoga så ofta, men jag försöker haffa honom när han gör det. Hursom, ska det bli väldigt kul! Sånt där är viktigt för mig, att följa upp.

Jag har glömt nämna den fantastiske musikern Jay Brannan som snurrat runt köket säkert femtio gånger per låt hela helgen. Det är bara sååå bra! Mysigt, glatt, kärleksfullt, klurigt, busigt, sorgligt, vackert och häpnadsväckande.

Jag tycker om, thumbs up.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar