måndag 1 mars 2010

Första dagen i mars

Efter en morgon bestående av brödbakning och frukost, kom Maccan och Per förbi runt lunch. Jag trugade på dom några mackor och stirrade på dom för att de skulle berömma mitt goda bröd :P
Maccan åt faktiskt flera stycken och gillade färskosten med pepparrot speciellt.

Tillslut skickade jag hem dom eftersom jag ville duscha och dona med lite grejor. Lovade dock att komma ner till stan senare under eftermiddagen, vilket jag gjorde. Men först åke jag givetvis förbi hos mormor och lämnade lite bröd, det blev så himla mycket! Kan ju inte frysa ner hur mycket som helst!! Mormor blev glad och förvånad när jag kom, men jag stannade inte så länge.

Vidare ner till stan för att träffa Maccan, men stöter på Lasse längs vägen. Vi tog alla en kopp kaffe på ett café jag inte nämner namnet på eftersom jag inte gillar det stället. ^^
M och jag handlade sen hårfärg och gick hem till M's mamma för att klippa/färga hans hår. Det räckte även till att färga mamma Gunillas, och hon blev jätteglad! Tänk vad lite som krävs ibland för att göra någons dag.

Sebastian o Nisse plockade upp mig runt nio, och nyss åt vi lite mat tillsammans. Det är så mysigt att vänner kommer hit o hälsar på, och trivs bra här. Det gillar vi!
Nu är man mätt och varm, eftersom två glas rött slank ner, och kanske ska man ta en kopp te innan sängen.

Godnatt eller godkväll, vilket som passar bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar